Heippa!
Tänään olen kulkenut sellaisilla vaatteilla että olisi voinnut tehdä päivänasu postauksen, mutta minulla olikin muuta mielessä! Otin sakset, tussin ja vanhat farkut joiden mallista en enää pidä. Piirsin himmeästi tussilla farkuista shortsit ja leikkasin ne. Sik, sak ja minulla onkin farkkushortsit! Niistä tuli ehkä vähän liian pitkät, mutta ainakin käyttökelpoiset. Alla kuvia projektistani. (kuvista tuli tosi pieniä ;o)

1508167.jpg
Farkut ennen tuunausta.

1508175.jpg
Farkut tuunauksen jälkeen. Piti sensuroida naama, ja polviakin käsittelin vähän. Oli nimittäin hirveä näköiset!

1508191.jpg
hahaa, tässä ne tyhmät lahkeet ovat! hushus, teitä ei kaivata täällä!

Olin muuten tänään kaverini kanssa kiertelemässä paikallisella kirpputorilla. Siellä oli pari oikein ihanaa laukkua, mutta kumpikin oli menossa rikki. Juuri mun tuuria! Sitten siellä oli tosi kiva H&M vihreä mekko kolmella eurolla, mutta jätin sinne epävarmana. Pitäisikö se käydä hakemassa sieltä itselleni? Nooh, ehkä ei, ehkä. En tiedä ollenkaan. Kiertelimme myös Seppälässä, ja en löytänyt mitään. Lindexillä oli ihanan värisiä vaatteita, joten pitäisi kattoa jos saisin äidin sinne.. pari paitaa suorastaan huusi mukaani.

Vappukin lähestyy, mitäs te teette vappuna? Itse ajattelin lähinnä olla kotona, ja olla kavereiden kanssa. Tulee varmaan olemaan tosi kivaa! Meillä on torstai ja perjantai vapaata koulustakin. :) Jeeij! Mutta nyt, hyvää maanantaita kaikille!
♥; Jenni